پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118428
دعوت آيت‌الله نوري همداني از وهابيت براي مناظره
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2959

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار متن پيام آيت الله العظمي حسين نوري همداني بدين شرح است.

بسم الله الرحمن الرحيم

با فرا رسيدن هشتم شوال خاطره غم انگيز و مصيبت بار تخريب قبور ائمه بقيع(ع) در خاطره مسلمانان بيدار که محبت اهل بيت پيامبر اسلام(ص) را براي خود از آنجا که گوش شنوا و دل حق پذير در برابر حديث ثقلين و امثال آن دارند و افتخار مي دانند، تجديد مي شود.

اين جنايت توسط فرقه نامشروع وهابيت که به دست استکبار براي ايجاد تفرقه و کشتار که تا به امروز ادامه دارد بين مسلمانان ايجاده کرده است صورت گرفته فرقه‌اي که بر خلاف آيات قرآن و احاديث معتبري که از حضرت رسول‌‌اکرم(ص) ساختن بنا بر فراز قبور و زيارت مشاهد مشرفه و عزاداري و تعظيم شعار را شرک مي‌دانند.

به همين جهت فرقه‌هاي اسلامي را آماج شديدترين تهمت‌ها قرار مي‌دهند ما بارها اعلام‌ کرده‌ايم که حاضريم در تمام موضوعات براساس منطق با شما مناظره کنيم يا کتاب‌هايي که در اين‌باره نوشته شده است را پاسخ دهيد. ولي هرگز حاضر نيستند و نمي‌پذيرند اما با اصرار و سختگيري‌ها وسيله اذيت و آزار مسلمانان و تهمت به آن‌ها را فراهم نموده و در کشورهاي اسلامي مشغول ايجاد اختلاف و فتنه‌گري و خون‌ريزي و اعمال وحشيانه هستند.

ما اين عمل جنايتکارانه و تخريب توهين آميز تمام آثار اسلامي که در عربستان و ساير کشورها توسط اين گروه‌هاي وهابي و تکفيري صورت گرفته و مي‌گيرد را محکوم نموده و از همه مسلمانان وحدت و يکپارچگي و حل اختلافات را خواستاريم، اميد است آثار اسلامي با شکوه‌تر از قبل برقرار گردد.

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html